Bine ati venit! Your world of Magento Extensions and Magento Themes.

Service Imprimante

Avem experienta in activitatea de service imprimante HP, Canon, Lexmark, Epson, Xerox, Samsung, Dell, Brother, Minolta. Asiguram service pentru imprimante inkjet, laser si matriciale. Efectuam reparatii, curatare, reconditionare, reumplere tonere si cartuse.

Incheiem la cerere contracte de service si mentenanta pentru imprimante cu firmele care au in dotare minim 3(trei) imprimante din marcile enumerate mai sus. Asiguram consumabile precum si piese de schimb.

Pentru clientii persoane juridice oferim contracte combinate de livrare cartuse, consumabile, servicii de incarcare cartuse si service de imprimante. Astfel, prin incheierea unui contract combinat, clientul va beneficia de tarife reduse cu pana la 50% la serviciile de mentenanta, reparatii si service ale imprimantelor sale. Conditia necesara este sa se aprovizioneze cu cartuse si consumabile de la noi, sau sa achizitioneze servicii de reincarcare cartuse.

In cazul in care va intereseaza acest tip de contract, va rugam sa contacti departamentul vanzari pentru detalii.

Lista cu operatiunile de Service Imprimante:

  • inlocuire printhead defect
  • inlocuire drum unit
  • inlocuire imaging unit
  • inlocuire separation pad si role presoare
  • inlocuire sau reparatii fuser
  • inlocuire fixing film
  • inlocuire parti din mecanismul de antrenare
  • curatare sistem optic
  • reparatii scanner
  • depanare service station
  • depanare main board
  • desfundare capete printare
  • curatare, gresare si calibrare
 

Va prezentam mai jos procedura de service pentru imprimantele defecte aduse de clienti. Procedura de service pentru imprimante si multifunctionale:

1. Imprimanta este inspectata vizual, dupa care se incearca punerea in functiune. In cazul in care imprimanta nu porneste deloc, se verifica pe loc alimentatorul.
2. Daca problema este de la alimentatorul imprimantei, acesta se poate schimba pe loc sau comanda si imprimanta nu mai necesita intrare in service.
3. Daca defectul provine de la cartuse, atunci cartusele se pot schimba pe loc in limita stocului disponibil.
4. Daca problema este de natura mecanica sau electronica, se face un proces verbal de intrare in service care se inmaneaza clientului.
5. Dupa identificarea problemelor pentru care a fost adusa la service imprimanta, sunam clientul si il informam despre defect si despre costurile reparatiei. De asemenea il informam asupra starii cartuselor.
6. Daca clientul este de acord cu reparatia imprimantei, o executam si oferim garantie 90 zile pentru reparatie.
7. Clientul este anuntat cand poate veni sa ridice imprimanta reparata.

Cele cateva sute de imprimante Brother, Canon, Dell, Epson, HP, Konica-Minolta, Kyocera-Mita, Lexmark, Oki, Panasonic, Philips, Samsung, Xerox, etc. aduse in service si rezolvate, demonstreaza calitatea serviciilor noastre.